This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Thread Rating:
  • 3 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
@mxtommy KIP instrument display webapp for Signalk
#42
(2018-10-13, 06:59 PM)chech Wrote:
(2018-02-05, 09:08 PM)Sailoog Wrote: WOW, merci Saqqara, je ne le savais pas.

Cela devrait être activé par défaut sur la prochaine version de l'OP !!!

Affinite, mettez juste http: // localhost: 3000

bonjour je veux voir mes données gps sur kip je comprends faire des fenêtres mais je ne comprends pas ce que je fais pour voir les données je vois le gps sur opencpn mais je ne vois pas sur le tableau de bord kip et je ne vois pas le tutoriel pour expliquer cela Je pense que s’il est possible de m’expliquer dans la config widjet, la source est en rouge et numérique afin de penser que vous passez une bonne journée.

Bonne nuit. Vous devez configurer votre GPS dans l'onglet "Série" d'Openplotter et vous assurer qu'opencpn est à l'écoute dans l'entrée localhost 10110.
Reply


Messages In This Thread
RE: @mxtommy KIP instrument display webapp for Signalk - by Sailoog - 2018-10-13, 08:25 PM

Forum Jump:


Users browsing this thread: 3 Guest(s)