• 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[DE] Translation status
(07-23-2017, 02:41 PM)dirkw Wrote: Translation of
Self powered USB Hub
USB WiFi dongle
USB GPS dongle
NMEA 0183 to USB converter
USB DVB-T dongle
is finished.

Great! Marked in green.

There are changes on "NMEA 0183 to USB converter". I have added 2 lines in english to german version. Translate and I will mark in green too. Thanks!!
  Reply
(07-28-2017, 06:22 AM)mSailoog Wrote:
Self powered USB Hub
USB WiFi dongle
USB GPS dongle
USB DVB-T dongle
is finished.

Great! Marked in green.

There are changes on "NMEA 0183 to USB converter". I have added 2 lines in english to german version. Translate and I will mark in green too. Thanks!!

Ok, this chapter is updated.
  Reply
(07-28-2017, 10:10 AM)dirkw Wrote:
(07-28-2017, 06:22 AM)mSailoog Wrote:
Self powered USB Hub
USB WiFi dongle
USB GPS dongle
USB DVB-T dongle
is finished.

Great! Marked in green.

Ok, this chapter is updated.

Done!
  Reply
Update done for chapter IMU sensor, and the chapters OP Tabs and Compass are translated
  Reply
(08-08-2017, 03:48 PM)dirkw Wrote: Update done for chapter IMU sensor, and the chapters OP Tabs and Compass are translated

Marked in green. Vielen Dank!
  Reply
Ich habe in den WiFi Dongles ein Issue gepostet. Wird Openplotter den Stick nicht mehr unterstützen? Dann sollte man das Bild ändern. Der Treiber ist zwar schnell installiert und hat später seine Vorteile, wenn man Sensoren und Aktoren ansteuern möchte.

I did mark an Issue because of the picture for the WiFi Dongle. This Dongle have advantages if you integrate IOT applications. As Add on for sensors, switches and relais. But I like to know in general because I got questions how to install the driver.

Gesendet von meinem SM-G900F mit Tapatalk
  Reply
Hi,

wie kann ich https://www.gitbook.com/book/sailoog/ope...details/de auf GitBook editieren?
Würde zwei kleine Dinge updaten wollen.

Danke schon jetzt für das Feedback.

Gruß Markus
  Reply
(09-20-2017, 07:01 AM)airjump Wrote: Hi,

wie kann ich https://www.gitbook.com/book/sailoog/ope...details/de auf GitBook editieren?

Gruß Markus

Markus, Du benötigst zum einen einen Account und zum anderen musst Du den Account an Sailoog mitteilen, der Dich dann freischaltet. Alternativ gib es mir rüber, dann baue ich das kurz ein.

Grüße, Dirk
  Reply
(09-20-2017, 02:54 PM)dirkw Wrote:
(09-20-2017, 07:01 AM)airjump Wrote: Hi,

Gruß Markus
Ich editiere es in der PDF :-)
Markus, Du benötigst zum einen einen Account und zum anderen musst Du den Account an Sailoog mitteilen, der Dich dann freischaltet. Alternativ gib es mir rüber, dann baue ich das kurz ein.

Grüße, Dirk
  Reply
(09-21-2017, 12:01 PM)airjump Wrote:
(09-20-2017, 02:54 PM)dirkw Wrote: Ich editiere es in der PDF :-)

Das kannst Du schon so machen, aber dann isses halt kacke. Weil das PDF nicht die Quelle ist, die findets Du in github.
  Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)