This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 1 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
moitessier hat - AIS reception varies by power source
#37
(2019-07-18, 08:39 AM)SkipperEarly Wrote: Descargué el archivo deb y lo instalé desde la carpeta de descargas. Se puede confirmar que el sombrero ahora es reconocido de nuevo.
Sin embargo, cuando abro la etiqueta de moitessier donde necesitaría instalar, etc., esta nueva versión no aparece en la lista; tampoco podría encontrar el lugar donde debería colocar el archivo deb. No encontré ningún otro archivo moitessier * .deb en mi raspi.
Los sensores y el GPS parecen funcionar bien en el sombrero Moitessier de nuevo.

Ahora todavía me queda mi problema con kplex que ya informé en otro hilo. Sería fantástico tener una opción de reparación bajo la verificación de actualización operativa para volver a una configuración estable. Quizás desee considerar esto para el futuro.

¡Gracias por la ayuda!

¿Qué es el sombrero? un sombrero es un gorro para la cabeza !! no !!
Reply


Messages In This Thread
RE: moitessier hat - AIS reception varies by power source - by c.ochoa - 2019-07-28, 09:10 AM

Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)